willebus

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Nu är jag så trött...........

Av Wille - 11 februari 2010 22:00

Äntligen åkte vi så hem och jag somande i bilen nästan direkt. Matte påstod att jag snarkade, men det gör jag väl inte heller !

Lillhusse har redan lagt sig och han somnade visst på en gång.

Väl hemma lade jag mig raklång på vardagsrums golvet och somnade jag med.

Jag hade ju tänkt leka med Husse och mellanhusse, men jag orkade bara inte...............


Natti Natti.


  

 
 
Aamor

Aamor

12 februari 2010 06:32

Min matte säger att jag också snarkar ibland men jag vägrar tro henne för jag har ju inte hört det själv!

Ha en bra fredag!

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Sigge

Sigge

12 februari 2010 19:19

Skoj att du tittade in både på min blogg och hemsida.
Leta svamp är ett mycket bra hundjobb och lätt att lära sej.
Se bara till att du får en massa god belöning.
Bara snöeländet försvinner så ska jag börja jobba igen som murkelhund.
Då blir det mycket svamphundsjobb i min blogg.
Vad är du för sort?
Matte har aldrig sett nån hund som ser ut som du

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Tuna

Tuna

13 februari 2010 19:03

Mattar påstår så mycket - att jag pratar i sömnen t ex... Vilket snack!

Ibland är man så där trött att man slocknar direkt på golvet. Jag har sovit hela eftermiddan efter min långtur "på skidor".

http://tuna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wille - 24 oktober 2011 10:30


Nu är det så bestämt och ordnat, och ni ska veta att matte har funderat länge länge, men nu så byter vi blogg till blogspot, för matte är utled på alla reklamfönster överallt som gör att bloggarna oftast tar en hel evighet innan man kan titta på dem ...

Av Wille - 22 oktober 2011 16:16

Ja visst är vi det ? Jodå även idag hjälpte vi matte med ett litet problem. Hon hade nämligen fått hem två förpackningar med två böcker, men det var ju bara så att dessa förpackningar var ju lite för stora för papperskorgen, så matte bad mig och Hect...

Av Wille - 20 oktober 2011 17:36

Matte tog med mig och Hector på en skön höstpromenad idag ! På förmiddagen hade det varit sol men lite kallt, men nu hade det mulnat på. Men matte tyckte vi skulle ut och busa ändå. Matte hade tagit med sig kameran ut idag, och det gillar jag, för de...

Av Wille - 19 oktober 2011 22:30

Tja idag har vi inte gjort så mycket. Mest varit inomhus. Det spöregnar ute och blåser som attans. Inget vidare väder att promenera i, ens för oss. En av gångerna så trodde vi att matte skulle gå ut me doss igen, precis när vi kommit in, så vi satt...

Av Wille - 18 oktober 2011 14:57

Matte fick ett sådant där ryck idag så hon släpade fram snabeldraken och började fara runt med den överallt. Det var bara för mig och Hector att se till att vi var ur vägen. När hon var klar, efter en evighetstid, då satte hon sig ner med en kopp kaf...

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards