willebus

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Wille - 17 februari 2010 20:30

Nu har jag kommit hem från mitt tjejmöte. Den här gången var det jag som hade koll på tjejerna jag brottade ner Aylen ett par gånger i snön, men hon var snabb och brottades med mig också. Nea försökte jag mig på, men hon är lite för mycket att utmana idag.

Nu ska jag rasta husse sedan ska jag nog sova. Natti Natti !



  

Av Wille - 17 februari 2010 19:00

Nu har husse kommit hem och jag ska se om jag får med honom på en promenad kanske.

Japp men de blev inte särskilt lång promenad. Istället gick vi till bilen och åkte iväg en sväng.

Efter en kort stund förstod jag vart vi var på väg och jag började hoppa runt av iver. Vi skulle till mina kompisar Nea och Aylen - Tjohoo !

Det betydde lek och en massa bus och upptåg !


  

Av Wille - 17 februari 2010 16:00

Ja tydligen tyckte mellanhusse att jag behövde låna hans halssduk när han skulle ta ut mig på rastningspromenad idag. Visst ser det stilig ut. Den var faktiskt riktigt skön och varm blev jag kan man lugnt säga.


     

Av Wille - 17 februari 2010 15:15

Idag vet jag inte vad det var med matte.

Först satte hon sig vid bordet och åt frukost. Sedan gick hon in och satte sig vid TVn, men det var tydligen tråkigt och sedan gick hon till datorn och satte sig där. Jag fick sitta i mattes knä, dte var skoj.

Matte satt och kikade runt lite och blev kvar på en sida och hittade visst en sorts utmaning eller nå't i den stilen där. Så hon tog fram kameran och började fota mjölk och kaffe. Jag pep lite för jag undrade ju varför hon inte fotade mig istället ? Då gosade hon med mig en stund och sedan ställde hon ner mjölktetran och kaffet bredvid mig. Hmmm det luktade riktigt gott.

Ja jag vet ju vad det smakar om man säger så. Matte har spillt några gånger på golvet när hon gått omkring med sin kaffekopp som är en av de följeslagare hon har. Jag städar efter hennes dessa gånger jag.

Men för att säga det själv så blev bilderna riktigt bra - tycker jag.








           




Hur har ni det med era mattar och hussar, dricker de kaffe också ? Vilken sort ?

Här hittar ni mattes svar på den frågan :


http://www.buzfamilly.bloggagratis.se


Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards