willebus

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Äntligen en kvällspromenad

Av Wille - 9 maj 2010 00:15

Nu har jag varit ute med husse och matte och så Hector förstås på en sen kvällspromenad. Det var skönt ute nu när det slutat regna.

Vi busade lite när vi ändå var ute nästan allihopa. Det var jätteskoj. Matte och jag tränade lite mer på "Stanna", det var ju några dagar sedan för dte har ju varit fullt upp här hemma nu. Men dte är skoj att ha en lillebror, även om det också känns jobbigt när man inte får ha sina saker ifred. Denrackarns killen har kommit på ett sätt att få behålla sitt tuggben, som jag ju tycker mer tillhör mig, för sig själv. han smiter bakom soffan och där kommer inte jag in ! Typiskt. Däremot vinner jag alltid dragkamperna vi har med varandra. Han är ju inte särskilt stark i munnen ännu. nej nu ska jag nog sova för jag ätr rätt så trött.

Natti natti allesammans !




 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

9 maj 2010 09:27

Det här med att inte få ha sina ben för sig själv. Det fick jag Bamse uppleva då Valle flyttade hit. Men vi är väl likadana, han skall ha mitt och jag skall ha hans. Fast det är skoj med en kompis hela tiden det måste man då säga. Ha en trevlig söndag

http://mrbamse.bloggagratis.se.

 
Rudi

Rudi

9 maj 2010 09:33

Nu är det slut på lugnet när det gäller tuggben och annat hör jag. Men det verkar kul också!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

9 maj 2010 09:43

Wille för tusan!!! Vad har hänt. Eller det som har hänt e att jag inte hängt med i svängarna. För tusan har du fått en lillebror, jag blir så avis, lyllos dig. Ni e så gulliga. Jag har snackat med matte om att adoptera men hon tycker att jag inte e mogen att ta hand om en liten kamrat. Jag behöver växa till mig. Det e vad hon säger. Men du Wille om du vill ha lite tips så hör av dig. Jag har ju tränat på Kusin Harry med framgång.
Killkram från Snygg-Göte

http://colliepojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wille - 24 oktober 2011 10:30


Nu är det så bestämt och ordnat, och ni ska veta att matte har funderat länge länge, men nu så byter vi blogg till blogspot, för matte är utled på alla reklamfönster överallt som gör att bloggarna oftast tar en hel evighet innan man kan titta på dem ...

Av Wille - 22 oktober 2011 16:16

Ja visst är vi det ? Jodå även idag hjälpte vi matte med ett litet problem. Hon hade nämligen fått hem två förpackningar med två böcker, men det var ju bara så att dessa förpackningar var ju lite för stora för papperskorgen, så matte bad mig och Hect...

Av Wille - 20 oktober 2011 17:36

Matte tog med mig och Hector på en skön höstpromenad idag ! På förmiddagen hade det varit sol men lite kallt, men nu hade det mulnat på. Men matte tyckte vi skulle ut och busa ändå. Matte hade tagit med sig kameran ut idag, och det gillar jag, för de...

Av Wille - 19 oktober 2011 22:30

Tja idag har vi inte gjort så mycket. Mest varit inomhus. Det spöregnar ute och blåser som attans. Inget vidare väder att promenera i, ens för oss. En av gångerna så trodde vi att matte skulle gå ut me doss igen, precis när vi kommit in, så vi satt...

Av Wille - 18 oktober 2011 14:57

Matte fick ett sådant där ryck idag så hon släpade fram snabeldraken och började fara runt med den överallt. Det var bara för mig och Hector att se till att vi var ur vägen. När hon var klar, efter en evighetstid, då satte hon sig ner med en kopp kaf...

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards