willebus

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Wille - 20 juli 2010 11:30

Idag hittade matte på en ny lek med mig ! Den var rätt skojig.

Hon hade plockat fram ett lock till mig och lagt på golvet. När jag ville studera det närmare och gick fram för att kolla in och nosa på det, då fick jag godis. helt oväntat ! Matte rörde vid locket igen och jag gick fram och nosade på det, och fick godis. Sedan satte matte fingret på locket och började röra det runt, runt på golvet, och jag följde efter och satte tassen på det för att stanna upp det, och fick ännu mer godis ! Så rörde matte på locket igen, och jag satte tassen på det för att stoppa det och fick godis. Nu höll jag ögonen på mattes hand för så snart hon tog den mot locket satte jag tassen på dte för att "hinna före" och fick godis. Vi fortsatte så en stund till innan matte avslutade med att jag skulle räcka "Vacker tass" en gång och sätta tassen på locket en gång, då fick jag också godis. Det var jätteskojigt. Jag tittade förväntansfullt på matte för att se om vi skulle leka mer, men det verkade inte så och då kom Hector inspringade och började busa med mig.

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards