willebus

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Wille - 10 juli 2010 19:39

Nu har jag varit på mitt första party med några bloggkompisar, dessvärre kom vi så pass sent att både kasper och ludde hade åkt hem, så jag fick nöja mig med Sigge. Men vi kom inte särskilt bra överrens så det blev lite diskussion och svordomar oss emellan. Därför blev det ett behörigt avstånd mellan oss.

Men det var ändå kul att träffa honom "live" s a s och hans matte var jättetrevlig vi utbytte godispåsar och jag fick godis av henne. Det var gott det.


  


   


Men det hade varit skoj att träffa de andra två också, Ludde och Kasper.

Sedan så åkte vi hemåt. Ja det trodde jag i alla fall, men vi åkte bara en liten bit innan vi stannade vid en mysig strand och fikade med medhavd matsäck.

Vi fick smaka av våra presenter och det var jättegott.

TACK SÅ JÄTTEMYCKET KASPER !

och TACK FÖR DEN URGODA KORVEN OCH KÖTTBULLARNA SIGGE !



   


  


När vi fikat klart så busade vi en stund jag och Hector med en pinne vi hittat.


  


Efter en stund gick vi ner till sjön där vi fick bada om vi ville, men jag ville inte bada jag så jag doppade bara tassarna i sjön. Däremot Hector han bara lade sig i vattnet han. Kolla in bilderna på han blogg också. 


  


Jag själv nöjde mig med att doppa tassarna och provsmaka vattnet, det var inte så dumt.


  


Sedan var det dags att hoppa in i bilen igen och nu åkte vi hemåt. Väl hemma var vi alla rätt så trötta av vårt äventyr. Men skojigt var det och skönt att komma ut till nya områden. Hoppas vi gör om utflykten vid tillfälle för kanske kan jag och Sigge komma överrens någon gång framöver när vi lärt känna varandra.

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards