willebus

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Wille - 18 april 2010 21:00

När husse väl kom hem idag så tog han först och åt lite mat, och jag med.

Sedan stoppade han in mig i bilen och vi åkte iväg på en kvällstur.

"Vad ska hända nu då ? " tänkte jag.

Men snart kände jag igen mig. Vi var hos Nea och Aylen igen !!!!

Jippppiieeee vi ska få busa. Då blev inte den här dagen så dum ändå då.

Gissa om vi sedan hade skoj där hemma hos dem. Vi busade och retades alla tre.

Lite busbilder kanske ?



 

Av Wille - 18 april 2010 17:30

Ja det har det väl blivit. Men matte och husse har varit på 150 års fest, utan mig. Hundar fick inte följa med in på middag sa de ! Men när de kom hem så gick Mellanhusse ut med mig och honom har jag inte sett på flera dagar. Jag var jätteglad. Matte tyckte dock att det var väl en kort promenad, så hon tog ut mig en sväng till och då busade vi. Det var jätteskoj. Det är inte skoj att vara ensam inte, även om det är en kort tid bara. Men så mycket roligare när man har sällskap.

Dessutom har jag bara svagt anat idag, inte säkert att jag hört rätt, att jag kanske ska få en egen kompis att leka med. En "storebror" liksom viskar matte tyst i mitt öra. Det tror jag ska bli skojigt. Bara han är snäll.

Av Wille - 18 april 2010 11:30

Idag när matte tog med mig ut på promenad, så mötte vi en ny kompis.

Minns ni Borzoitjejen jag berättade om ? Vi fick en date idag. Åhh hon var så söt.

Matte och hennes matte stod och pratade en stund, medan jag och Nita busade. Nita utmande mig på ett race, men jag förstod ju att hon skulle springa ifrån mig, för hon har så jääättteelånga ben ! Hon är ju en Borzoi.

Men matte hade inte kameran med sig. Så typiskt !

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards