willebus

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Trötter !

Av Wille - 5 mars 2010 20:30

Nu är jag trött !

Husse stoppade in mig i bilen nu på kvällen, åkte iväg med mig till mina tjejkompisar Aylen och Nea och sedan lämnade han mig där och åkte iväg med deras matte ! Nu blev det busa av !

Vi jagade varandra, bet varandra, busade med varandra och for omkring och inget stoppade oss.

Men jag lovar, att när husse väl kom tillbaka, då släpade jag mig ut i bilen och var jättetrött !

När vi kom hem hade matte maten klar till mig och den var spetsad med ett xtra ägg, vilket ju var jättegott ! Nu ska jag sova en stund ! I alla fall ta en tupplur !


  

Bus · Kompis
 
 
Tidus

Tidus

5 mars 2010 21:29

Matte säger att du är så söt när du är trött att hon blir alldelens snurrig :) Och jag kan ju inte annat än hålla med - gulle dig

http://www.tidus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Wille

5 mars 2010 21:43

Åh en tackar. Min matte hade ofoget att väcka mig i min halvslummer med den däringa kameran, men jag somnade snart om igen.
Nu börjar jag bli hungrig, undrar om jag får ngt gott nu när det är fredagkväll och allt.

 
Tuna

Tuna

5 mars 2010 21:43

Godnatt då snygga Wille. Du ser verkligen trött ut. Gäsp...

http://tuna.bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

5 mars 2010 21:52

Men, är du släkt med myrsloken eller...:-)) Vilken prakt-tunga!
Ja, nu är jag väldans trött också, det blir väl bian snart här.
God natt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Wille

5 mars 2010 22:16

Men Rudi, det fattar du väl att jag måste sträcka ut hela min tunga för att sedan kunna gömma den i munnen igen innan jag sover, annars krymper den ju !

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

5 mars 2010 22:24

Tjenare Wille!!
Va kul att du tittade in på min blogg. Det e så jädrans kul med nya vänner. Sov gott och du glöm inte att dra in tungan annars kan det komma små tunglusar som boar in sig på din tunga. Det ska man akta sig för. Dom finns nog bara för att man ska lära sig redan som liten att rulla in tungan innan man somnar. Vi hörs igen Wille!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Älsa & Ästher

Älsa & Ästher

6 mars 2010 06:44

hihi oj har du busat så du blev sååå trött, det kallar vi gäääsp=)
Ja du det här med dusch...ÄR inte kul, jaha du har storleken emot dej du så dom kan bära in dej..ja det har ju inte vi såå matte har ett himlans jobb med att "lura" in oss med godis i badrummet, men det är svårt och tar lång tid nu för vi VET mycket väl vad hon ska göra med oss där inne=)
Ha en fortsatt trevlig helg:)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

6 mars 2010 07:39

Hej Wille, vad kul att du tittade in på min blogg. Du verkar vara en kul liten kille full av bus. Jag tycker också det är jättekul att leka med mina kompisar. Ha' det så bra!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Ville

Ville

6 mars 2010 08:57

Tjena lillkillen. Klart man blir trött av att busa(uppvakta) brudar ;)
Du ser iaf ut att ha det bra och extra gott i matskålen fick du åxå ..
Ha det så gott så länge tills vi hörs igen. Voff Voff

http://marno.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wille - 24 oktober 2011 10:30


Nu är det så bestämt och ordnat, och ni ska veta att matte har funderat länge länge, men nu så byter vi blogg till blogspot, för matte är utled på alla reklamfönster överallt som gör att bloggarna oftast tar en hel evighet innan man kan titta på dem ...

Av Wille - 22 oktober 2011 16:16

Ja visst är vi det ? Jodå även idag hjälpte vi matte med ett litet problem. Hon hade nämligen fått hem två förpackningar med två böcker, men det var ju bara så att dessa förpackningar var ju lite för stora för papperskorgen, så matte bad mig och Hect...

Av Wille - 20 oktober 2011 17:36

Matte tog med mig och Hector på en skön höstpromenad idag ! På förmiddagen hade det varit sol men lite kallt, men nu hade det mulnat på. Men matte tyckte vi skulle ut och busa ändå. Matte hade tagit med sig kameran ut idag, och det gillar jag, för de...

Av Wille - 19 oktober 2011 22:30

Tja idag har vi inte gjort så mycket. Mest varit inomhus. Det spöregnar ute och blåser som attans. Inget vidare väder att promenera i, ens för oss. En av gångerna så trodde vi att matte skulle gå ut me doss igen, precis när vi kommit in, så vi satt...

Av Wille - 18 oktober 2011 14:57

Matte fick ett sådant där ryck idag så hon släpade fram snabeldraken och började fara runt med den överallt. Det var bara för mig och Hector att se till att vi var ur vägen. När hon var klar, efter en evighetstid, då satte hon sig ner med en kopp kaf...

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards