willebus

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Wille - 22 juli 2011 21:45

Ja idag fyller min husse år. Han fick en massa fina saker och sin älsklingstårta fick han också, schwarzwalds tårta.

Det kom en hel massa människor på besök och jag och Hector hade fullt upp hela kvällen med att hinna hälsa på alla och äta alla små godsaker som"råkade" hamna på golvet. Mumsigt var det. Lilla Tyko kom också med till oss och grattade husse. Han var fortfarande jätteosäker på mig som var så stor jämfört med honom. Det är inte alltid jag får känna mig stor inte, men idag var det så. Först hälsade både jag och Hector lite försiktigt på Tyko, men sedan så blev han modigare och ville leka lite. men vi var jätteförsiktiga. Han var ju så liten ju.





Senare på kvällen följde Hector och matte med Carries matte hem till Carrie, för Hector ska på utställning i morogn, och då är det närmare att resa från Carries matte än härifrån. Och eftersom husse kanske behöver ha bilen hemma, om han skulle behövar åka över till Aylen och hennes matte och hjälpa till, så är det ju jättebra att Hector och matte kunde följa med Carries matte hem och åka i hennes bil istället.

Bus · Carrie · Gos · Gott · Grattis · Kompis · Skojigt

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards