willebus

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Wille - 18 maj 2011 23:05

Idag kom två av våra kompisar på besök. Det var söta Nea som jag är dökär i, och sedan pojkspolingen Goofy som ju också är trevlig men lite mer stillsam än mig och Hector.

Det blev inte så mycket lekande för min del, då jag hellre ville uppvakta Nea som alltid luktar så gott. Men det uppskattades inte av Nea för hon fräste av mig några gånger. Nåväl lukta på henne kunde jag ju göra i alla fall.

När Nea sedan gick hem så stannade Goofy kvar. Hans matte behövde lite avlastning påstår matte så då blev det så.

I natt och några nätter framöver ska Goofy sova här hos oss. Men när jag föröskte leka lite med honom morrade han bara, så jag lät honom sura ifred. Han var kanske trött för de hade varit ute och åkt en hel del idag. Sådant blir vem som helst trötter av. Nu har jag varit ute på en kvällspromenad med mellanhusse. Snart sovdags.

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards