willebus

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Wille - 12 maj 2011 22:42

Min kompis ska ha valpar, min kompis ska ha valpar ! Tjohooo !

Oj förlåt, jag såg inte att du tittade in, ursäkta att jag skäller högt, väckte jag dig ??

Men faktiskt så blev jag jätteglad idag, för min bästis matte meddelade att min bästis ska få valpar i sommar. Hon ska på kärlekssemester nu och sedan får vi se vad det blir ! Jätte kuligt och så spännande !

Av Wille - 12 maj 2011 20:15

Nu har husse, jag och Hector precis varit ute på en promenad. Vi trodde det skulle komma regn, men inget har synts till. Det har mullrat lite på avstånd, men annars har det varit lugnt.

Jag har ätit middag och mår mycket bättre nu. Hoppas att det förblir så.

Av Wille - 12 maj 2011 17:45

Idag väckte jag husse tidigt för jag mådde så illa så jag måste få gå ut en sväng. Matte hade jobbat hela natten så hon skulle få sova sa husse och tog med mig och Hector ut på en tidig morgonpromenad.

Jag har kräkts flera ggr sedan dess och det är obehagligt.

Inte vet jag om det är en släng av magvirus för hundar eller vad det är.

När matte kom upp så blev hon förskräckt över att jag mått illa flera ggr, men husse kunde lugna henne med att jag fyllt på med vätska, ätit lite Acidophilus och druckit lite till.

Jag mådde illa några gånger till men sedan lugnade det ner sig.

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards