willebus

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Wille - 18 mars 2011 13:38

För ett till träningspass. Men idag var det kallt ute det blåste isvindar, så inte blev det ngt långt träningspass. Men en del linförighet och annat blev det ju. Matte bjöd på godis och busade lite. Men jag blev så uppspelt av vallt så jag kunde bara inte, fast jag försökte låta bli, men jag kunde bara inte låta bli att känna hur fnattskrället tog tag i mig och jag började kuta runt, runt, runt, mitt under träningspasset, ja när matte försökte träna inkallning med mig. Jag kunde inte behärska mig bara. Kan inte rå för det jag var så himla glad trots kalla vindar och minusgrader.


  


Hörde på matte att hon inte blev glad, men sedan satte hon sig bara ner och väntade ut mig.

Efter en stund tog orken slut, och matte kopplade upp mig och fortsatte träningpasset. Nu var jag helt slut och plötslig var det som om luften gåt ur mig !

Matte tog då istället med mig och Hector på en liten promenad i omgivningarna. Sedan när vi kom tillbaka så hade jag hämtat andan lite och var mer fokuserad. Matte blev jättenöjd med den delen av passet och då bjöds det på korv och skinka ! Mumsigt.

Väl hemma sov jag i en hel timme säger matte, och jag snarkade. Tror jag ju inte ett dugg på ! Men bilder talar för sig själva !


  

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards