willebus

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Wille - 22 februari 2011 14:40

Vadå tänker ni säkert. Jo men faktiskt blev dte så idag, för matte tog med oss ut en sväng och sedan fickj vi busa omkring lite för oss själva i en hundhage, medan matte väntade in oss. Det var helskoj och skönt. För dte allra bästa är ju att springa lös ändå.

Sedan tog matte på oss koppel och lät oss vakta ett träd medan hon gick omkring och stoppade saker i snön, ja så såg det ut i alla fall.

Efter en stund så släppte hon lös mig och Hector fick vara kvar i kopplet hos matte en stund. Jag satte nosen i backen och hittad en massa korvbitar i snön. Det var gott det. Men trots att jag efter ett tag inte hittade ngn mer, så fortsatte jag ändå leta, för man kan ju alltid hoppas och man kan aldrig veta !

Efter en stund så ropade matte på mig och nu fick vi vakta träd ett tag till. Matte stoppade undan fler saker i snön och jag var så ivrig att jag knappt kunde sitta stilla. Dock var det Hectors tur den här gången.

Sedan släppte hon loss oss båda och vi satte nosarna i backen och krockade nästan i vår iver att hitta ngt som kanske var gömt ngnstans. Men inget mer hittade vi. Busade då istället ett tag, och då tog matte fram min prickiga boll som vi lekte en stund med. När vi sedan gick hemåt igen så var vi lite trötta.

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards