willebus

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Hej igen !

Av Wille - 21 augusti 2011 14:40

Nu har jag märkt av att jag inte har ont längre. Det är så skönt så jag blir jätteglad. Men jag får inte fara omkring som jag vill för matte. Att hon inte fattar att jag mår bra nu ??? Jag har inte ont !

Näe matte hon är så fjollig ibland.

Meducinen funkar och jag äter den självmant i maten varje dag.

Matte ska börja med ett träningsprogram som hon har fått till mig med sig från REHAB av veterinären.

Nu ska jag njuta av solen idag ! Ha det gott allihopa !

 
 
Katarina, Nanna & Leia

Katarina, Nanna & Leia

21 augusti 2011 16:07

Vi är så glada för din skull!

http://hunddagboken.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

21 augusti 2011 20:04

Va bra att medikaninen funkade, men du ska nog ta det lugnt ett tag till lilla vän, så du inte ställer till det igen. För man blir väldans bra av medikaniner men det kan gå åt pipsvängen lika fort igen. Så även om du anser att du är friskast i världen så lyssna på matten bara denna gång, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

21 augusti 2011 21:20

Klart att du ska njuta i solen. Skönt att meducinen fungerade. Nu blir ju du också en rehab-hund, fast på lite annat sätt en jag blev... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Gizmo

Gizmo

22 augusti 2011 01:42

Så skönt det är att medusinen funkar. Inte kul om man inte kan springa runt som man vill.. Men liiite ska du nog lyssna på matte.. Så du inte tar i för hårt i början... MEN SEN då får matte din ta ngr *rus* bilder på dig.

http://gizmopojken.blogg.se

 
Kasper

Kasper

22 augusti 2011 17:27

Fjollmattar tycks det finnas gott om, hehehe... men dom vill ju väl! (Det bär emot att erkänna det, men rätt ofta har dom ju lite rätt också. eller ofta och ofta - i alla fall ibland...)

Så SKÖNT att du är bättre och inte har ont längre! Tur att det finns såna där som kan skriva ut bra medicin!

http://kasperian2.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wille - 24 oktober 2011 10:30


Nu är det så bestämt och ordnat, och ni ska veta att matte har funderat länge länge, men nu så byter vi blogg till blogspot, för matte är utled på alla reklamfönster överallt som gör att bloggarna oftast tar en hel evighet innan man kan titta på dem ...

Av Wille - 22 oktober 2011 16:16

Ja visst är vi det ? Jodå även idag hjälpte vi matte med ett litet problem. Hon hade nämligen fått hem två förpackningar med två böcker, men det var ju bara så att dessa förpackningar var ju lite för stora för papperskorgen, så matte bad mig och Hect...

Av Wille - 20 oktober 2011 17:36

Matte tog med mig och Hector på en skön höstpromenad idag ! På förmiddagen hade det varit sol men lite kallt, men nu hade det mulnat på. Men matte tyckte vi skulle ut och busa ändå. Matte hade tagit med sig kameran ut idag, och det gillar jag, för de...

Av Wille - 19 oktober 2011 22:30

Tja idag har vi inte gjort så mycket. Mest varit inomhus. Det spöregnar ute och blåser som attans. Inget vidare väder att promenera i, ens för oss. En av gångerna så trodde vi att matte skulle gå ut me doss igen, precis när vi kommit in, så vi satt...

Av Wille - 18 oktober 2011 14:57

Matte fick ett sådant där ryck idag så hon släpade fram snabeldraken och började fara runt med den överallt. Det var bara för mig och Hector att se till att vi var ur vägen. När hon var klar, efter en evighetstid, då satte hon sig ner med en kopp kaf...

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards