willebus

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Wille - 2 september 2010 22:30

Idag smet Hector och matte iväg på kurs igen och då fick jag ha husse, lillhusse och mellanhusse alldeles för mig själv. Husse och jag tog en härlig busig promenad och vi hade jätteskoj.

Senare på kvällen tog husse med mig när han hämtade hem matte och Hector och då hittade jag flera hundar som jag ville leka med, men en av dem morrade åt mig, så då blev jag lite osäker.

Men Hector han var glad över att jag var med och mötte honom. Vi busade en lång stund och jagade varandra. Flera andra hundar som fanns lite varstans blev riktigt avundsjuka förstod jag när jag såg hur de samlades och såg på oss.

När vi satt i bilen sedan på vägen hem så blev dte trafikkö en lång sträcka, säkert fler km, så då gick det i snigelfart hemåt.

Matte skrattade och sa att det nog gick fortare att gå, men det får man ju inte på motorvägen.

Väl hemma så busade amtte en stund med mig, innan hon satte sig ner och kliade både mig och Hector på magen. Det var jättemysigt.

Förresten javisst ja, matte säger att jag ska på kurs nästa vecka. Får se om det blir skoj. Det är husse och jag som ska gå på den.

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards