willebus

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Wille - 20 oktober 2011 17:36

Matte tog med mig och Hector på en skön höstpromenad idag ! På förmiddagen hade det varit sol men lite kallt, men nu hade det mulnat på. Men matte tyckte vi skulle ut och busa ändå. Matte hade tagit med sig kameran ut idag, och det gillar jag, för det där med att fotas det är helt okej.

Men mest promenerade vi en hel del faktiskt. Men vid ett par tillfällen hittade matte platser där hon ville fota oss där naturen hade höstfärger.





På ett ställe där matte ville att vi skulle posera, hittade vi en boll i ett buskage.



Den lånade vi en stund och lekte med, eller mest var det väl Hector som lekte med den. Jag såg mest på. Men ibland så hängde jag på jag med.



Hector for omkring som jag vet inte vad med bollen. Matte busade med den lite hon med, och då ville ju även jag vara med på ett hörn faktiskt, så det var jag.





Så småningom gav vi oss av hemåt, och då fick vi lämna kvar bollen där vi hittat den, ja ifall nu den som ägde den ville elka lite mera med den.

Väl hemma var jag rätt nöjd med promenaden för det var skönt att få röra sig på favoritstråken lite då och då.

Hoppas ni andra har en bra dag ni med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Skapa flashcards