willebus

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Wille - 8 oktober 2011 20:54

För vadå ?

Jo idag fick jag följa med husse till bilen. I bilen väntade Aylen och Goofy och tanken var att vi skulle göra sällskap ut i skogen. Jag, Goofy och Aylen busade en massa i skogen och det var jätteskoj.

Bortsett från alllt bus så testade jag och husse även lite platsliggning. Ja egentligen var dte jag som ville träna platsliggning så jag lade mig på gräsmattan och där stannade jag tills husse ansträngde sig lite och tränade med mig en stund. Aylens matte föröskte få mig att komma när hon ropade, det kallas störningsmoment, men inte kom jag inte, näe då det kunde hon glömnma......



Jag, Aylen och Goofy fick en härlig dag i skogen med husse och Aylens matte.

Husse hade kameran med sig så det blev några bilder också.




Tre Cardigan rumpor.

Fr v Goofy, jag och Aylen !




I ensam majestät passar jag bäst...........eller hur ?




Om ni tittar riktigt noga på den här bilden så ser ni först Goofy, sedan mig hack i hans has, men långt långt bakom oss kommer  Aylen. Kanske måste ni förstora bilden lite så ni ser henne ni med ?




 

Hector fick också en skön promenad, även han med husse, för matte ligger i sängen och är genomförkyld. Men roligast tyckte nog Hector det var med träningspasset tillsammans med husse.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kompisar

Klockan har blivit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Arkiv

Fler Hund Bloggar

Bra att ha

Hemsidor

Kategorier

Kennelbloggar


Skapa flashcards